COVID-19 og Vejen LAN - Oktober 2020

Vores næste LAN-Party nærmer sig. Og for mange er det lidt skræmmende med alt det, der sker omkring os med COVID-19. Vi arbejder tæt sammen med Vejen Idrætscenter og følger selvfølgelig alle de retningslinjer, der er omkring vores begivenhed.

Sikkerheden er helt og aldeles i top. Der er sørget for god plads til alle med sikkerhedsafstand. Der er indkøbt masser af håndsprit, og vi vil have flere frivillige end normalt til at sørge for, at reglerne bliver overholdt.

Hvis vi alle tænker os om, holder den afstand vi skal og følger retningslinjerne, så vil vi sørge for et fedt og sikkert LAN-Party. Præcis som vi plejer.

Vi sørger selvfølgelig for, som forening, at skulle der ske ændringer i retningslinjerne for begivenheder som vores, så retter vi til med det samme.

Vi vil hjælpe deltagerne til at følge nødvendige forholdsregler (håndhygiejne, hosteetikette og adfærd). Vi holder weekenden igennem øje med, om der findes personer med udtalt hoste og nysen med henblik på at overveje, om de pågældende bør deltage i arrangementet.

Som deltager er du også mere end velkommen til at bære mundbind og tage din egen håndsprit med.

I tilfælde af at det skulle ende med, at der komme restriktioner som gør at vi ikke kan afholde LAN-Party, så vil alle deltager få refunderet deres penge.

Deltagelse

Denne gang vil alle deltagere få tildelt en bestemt plads, om man har ønsket det eller ej. Der vil i den anledning også blive sendt en e-mail ud til alle deltagere i løbet af onsdagen eller torsdagen op til Vejen LAN. Hold godt øje med den mail. E-mailen vil blive sendt fra kontakt@vejenlan.dk

I mailen er der information om, hvornår du må tjekke ind, da vi kører indtjekning i bølger for at mindske køen ved indgangene, samt information om, hvilken check-in indgang, du skal bruge, og hvilken bordgruppe du skal sidde ved. Du må maksimalt have en person med til at bære dine bagage ind, og personen skal forlade hallen med det samme, efter at du som deltager er kommet hen til dit bord og din computer er sat op.

Hver deltager får denne gang et helt bord for sig selv, og skal placere sig centralt ud fra den lange side af bordet, så der er god afstand til sidemanden. I sovesalen skal man holde sig inden for de markerede sovepladser, og den eneste dør der må bruges til sovesalen, er døren ved CREW området.

Du kan se, hvornår indtjeknings tidspunkterne er ved de forskellige bordgrupper på vores tidsplan. Vi kan desværre ikke svare dig på, hvilken bordgruppe du kommer til at sidde ved, før du modtager informations e-mailen den 7. eller 8. oktober 2020.

Klik her for at se et billede af bordoversigten, og hvor check-in A og B er placeret.

Gæster og forældre

Grundet COVID-19 bliver vi desværre nødt til at sige, ingen gæster denne gang. Så du kan desværre ikke komme forbi og se, hvad Vejen LAN er her til oktober 2020.

Forældre er velkomne til at være i Vejen Idrætscenter ifølge idrætscentrets åbningstider og vilkår. Man må bare ikke opholde sig i hal 3 og 4, hvor vi holder LAN-Partyet og Judocenteret, hvor vi har sovesal.

Køb af billet

Vi har kun halv kapacitet til dette LAN-Party grundet COVID-19, og derfor er der et begrænset antal pladser. Vi anbefaler, at du køber din billet i god tid online, så du er sikker på at få en plads.

Grundet ekstra administrativt arbejde med pladstildeling osv. lukker online billetsalg mandag den 5. oktober kl. 22:00, med mindre der er udsolgt før dette tidspunkt. Hvis du ikke når at købe billet online, er du velkommen til komme forbi check-in A efter kl. 18:30 om fredagen, men der er ingen garanti for, at der er flere pladser, og der kan derfor være lukket helt for billetsalget.

Du kan købe billetter på www.vejenlan.dk/billetter